Per faire resson a l’article que pareguèt dins lo darrièr jornalèt de la comuna de Mèsa a prepaus de las cagadas de chins, article plan virat e plen d’umor, lo Cercle Occitan i vòl apondre son gran de sal.
Es verai que seriá temps de s’afranquir de metòdes dignes de l’atge mejan, d’un temps ont lo mond escampavan las escobilhas per la fenestra. Los pedons se dèvon encara de caminar tèsta baissada per evitar las cagadas alara que la levant, podrián profiechar del espectacle polit dels balcons florits.
Tanplan que podriá existir una solucion per totes los mèstres, de mai en mai nombroses, que se son fach empeutar un totó al bot d’una man. La solucion que vos propausam seriá sobretot interessanta per los qu’an engolit una balaja e que se pòdon pas pus baissar per reculhir la cròtas bèlas : metre coma als nenons una borrassa, qu’un còp lo besonh natural del chin satisfach, s’escampariá… dins la pobèla, sioplèt.
Aquò fariá los afars de qualque industrial ingeniós, de los apotecaris que vendrián aquelas borrassas, las carrièras serián enfin propretas, e tot lo mond serián contents.
*cacàs, cagadas, cagals s’ausisson a Mèsa, cacais benlèu endacòm mai
CACAS DE CHIENS
Pour faire écho à l’article paru dans le dernier journal de la mairie de MEZE à propos des cacas de chiens, article bien tourné et plein d’humour, le Cercle Occitan veut y ajouter son grain de sel.
Il est vrai qu’il serait temps de s’affranchir de méthodes dignes du Moyen Age, d’un temps où les gens jetaient les ordures par la fenêtre.
Les piétons se doivent encore de marcher tête baissée pour éviter les cacas, alors que levant la tête, ils pourraient profiter du spectacle des jolis balcons fleuris.
Peut-être existerait-il une solution pour tous les maîtres, de plus en plus nombreux, qui se sont fait greffer un toutou au bout d’une main. La solution serait surtout intéressante pour tous ceux qui ont avalé un balai et ne peuvent plus se baisser pour recueillir les belles crottes : mettre au chien une couche-culotte qui, une fois son besoin naturel satisfait, pourrait être jetée…dans la poubelle, SVP.
Ceci ferait les affaires de quelque industriel ingénieux, des pharmaciens qui pourraient vendre ces couches, les rues seraient proprettes, et tout le monde serait content.