SETMANA DE LA CULMTURA OCCITANA

Del 29 de mai al 9 de junh 2018, lo Cercle Occitan, amb lo sosten del CIRDOC*, presentarà d’animacions diversas, que se debanaràn a la bibliotèca e al cinèma de Mèsa, lo Taurus. Aquò se fa dins l’encastre dels 22 èns Rescontres de la Cançon occitana del 3 de junh.

Programa : TOT A GRATIS.

Del dimars 29 de mai al dissatbe 9 de junh, exposicion a la bibliotèca de Mèsa sus la riquesa del patrimoni occitan.

Dimars 2 de mai : presentacion de l’exposicion e envernissatge amb lo concors d’Albert ARNAUD e Jacky MILHAU, a la bibliotèca.

Dimècre 30 de mai :

– a 15 ora a la bibliotèca : lectura bilenga, presentacion de libres per la joinessa, e talhièr per enfants de 6 a 10 ans. Per reservar, picar : bibliothèque@ville-meze.fr

– a 18 oras conferéncia-debat a la bibliotèca “Los trobadors passaires de modernitat”. Lor parcors entre los segle XII e XIII será contat per la profesora d’occitan, Miquèla STENTA.

Dijoùs 31 de mai, a 18 oras al cinèma Lo TAURUS, cine-debat « Lo cant de la calandra o l’eiretatge dels Trobadors », documentari de Patrick CAZALS e escambis amb Miquèla STENTA.

Dissabte2 de junh a 18 ora : plaça de l’anciana comuna, inauguracion d’una placa en lenga occitana « Plan de la comuna vièlha ».

Dimenge 2 de junh : a 14 H 30 al fogal municipal, 22 èms Rescontres de la cançon occitana, amb de grops de cantaires venguts de la region tota.

Vos esperam nombroses . E de pas doblidar : per saupre ont anèm, es melhor de saupre d’ont venèm.

Un grand mercé a la comuna de Mèsa, al personal de la bibliotèca,  al CIRDOC e a totes los que se son investits per la capitada d’aquèla setmana occitana.


SEMAINE DE LA CULTURE OCCITANE

Du 29 mai au 9 juin 2018, le Cercle Occitan, avec le soutien du CIRDOC* présentera diverses animations qui se dérouleront à la bibliothèque et au cinéma de Mèze, le Taurus. Cela se fait dans le cadre des 22ème Rencontres de la Chanson Occitane du 3 juin.

Programme : ENTIÈREMENT GRATUIT.

Du mardi 29 mai au samedi 9 juin, exposition à la bibliothèque sur la richesse du patrimoine occitan.

Mardi 29 mai : à la bibliothèque, présentation de l’exposition et vernissage avec le concours d’Albert ARNAUD et de Jacky MILHAUD.

Mercredi 30 mai :

– à 15 heures à la bibliothèque : lecture bilingue, présentation de livres pour la jeunesse, et atelier pour les enfants de 6 à 10 ans. Pour réserver, taper : bibliothèque@ville-meze.fr

– à 18 heures : conférence-débat à la bibliothèque : « les troubadours passeurs de modernité ». Leur parcours entre le XIIème et le XIIIème siècle sera conté par la professeure de français Miquèla STENTA.

Jeudi 31 mai : à 18 heures au cinéma le Taurus, ciné-débat « le chant de l’alouette ou l’héritage des Troubadours », documentaire de Patrick CAZALS et échanges avec Miquèla STENTA.

Samedi 2 juin  à 18 heures, place de l’ancienne mairie, inauguration d’une plaque en langue occitane : « Plan de la comuna vièlha ».

Dimanche 3 juin à 14 H 30 au foyer municipal : 22èmes Rencontres de la Chanson Occitane », avec des groupes de chanteurs venus de toute la région.

Nous vous attendons nombreux et ne pas oublier : pour savoir où l’on va c’est mieux de savoir d’où l’on vient.

Un grand merci à la mairie de Mèze et au personnel de la bibliothèque, au CIRDOC, et à tous ceux et celles qui se sont investis pour la réussite de cette semaine occitane.

            *CIRDOC : Centre Inter régional de Développement de l’Occitan.


>>article : 22e édition des rencontres de la chanson occitane